O coraz większym znaczeniu Superfoods, współpracy z Ewą Chodakowską, a także rozwoju firmy i planach na przyszłość rozmawiamy z Arturem Gajewskim, Marketing Directorem w Purella Food. Czytaj więcej »
O coraz większym znaczeniu Superfoods, współpracy z Ewą Chodakowską, a także rozwoju firmy i planach na przyszłość rozmawiamy z Arturem Gajewskim, Marketing Directorem w Purella Food. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Grzegorza Głucha, Prezesa BZK Alco kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
O rynku piwa, najsilniejszych trendach i rozwoju marek Grupy Żywiec rozmawiamy z Małgorzatą Lubelską, Członkiem Zarządu, Dyrektorem Marketingu. Czytaj więcej »
O innowacyjnych rozwiązaniach w zakresie retailu oraz o międzynarodowym sukcesie firmy rozmowiamy z Bogdanem Łukasikiem, Przewodniczącym Rady Nadzorczej Modern-Expo Group. Czytaj więcej »
O jednej z największych branżowych konsolidacji oraz bogatym portfolio produktowym rozmawiamy z Piotrem Mańdokiem, Dyrektorem Marketingu w Grupie Dworakowski. Czytaj więcej »
O pozycji na rynku, celach firmy oraz flagowej marce Łosickie, opowiada Monika Czapska-Zych, Dyrektor Zakładu Mleczarskiego „Laktopol-A” w Łosicach. Czytaj więcej »
Nie tylko o wyjątkowej marce, jaką jest Jim Beam, ale także o kulturze i historii picia whisky, polskim rynku oraz preferencjach naszych rodaków rozmawiamy z Januszem Trendewiczem – Whisky Brand Ambasadorem w Stock Polska. Czytaj więcej »
„Produkt i jego wartość – samoistnie budują markę” – o trendach na rynku alkoholowym, kategorii cydrów i win oraz założeniach rozwojowych firmy – rozmawiamy z Robertem Ogórem, Prezesem Zarządu AMBRA S.A. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Marty Klęki-Nowej, Junior PR Managera w firmie Prymat kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
255 lat temu Fabryka Cukiernicza Kopernik była niewielkim warsztatem piernikarskim. Dziś jest liderem na rynku markowych pierników w Polsce. O coraz większym zainteresowaniu produktami z tradycją i filozofią wytwarzania rozmawiamy z Przemysławem Myśliwym, Prezesem FC Kopernik. Czytaj więcej »
O branży przetwórstwa rybnego, produktach śledziowych a także o kampaniach reklamowych z udziałem Michela Morana – opowiada Piotr Janiec, Dyrektor Zarządzający w firmie LISNER. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Violetty Kani, Commercial Director w firmie Ravi kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
O nowej platformie komunikacyjnej, innowacyjnych produktach i wielkanocnych hitach sprzedażowych rozmawiamy z Maciejem Hermanem, Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu w firmie LOTTE Wedel. Czytaj więcej »
Valio to nagrodzona Nagrodą Nobla spółdzielnia, założona w 1905 r. w Finlandii. Będąca własnością fińskich mleczarzy, którzy wierzą, że do pracy trzeba się przykładać, wytwarza naturalnie pyszne produkty nabiałowe od ponad 100 lat. Czytaj więcej »
O rynku polskiej wódki, jej miejscu na arenie międzynarodowej oraz o Muzeum Polskiej Wódki rozmawiamy z Andrzejem Szumowskim, Prezesem Zarządu Stowarzyszenia Polska Wódka (PVA). Czytaj więcej »
O dynamicznym rozwoju, nowościach i planowanych kampaniach reklamowych marki Sotelli rozmawiamy z Anną Bakun, Dyrektorem Handlowym, a o pelletach z Marleną Bazydło, Zastępcą Dyrektora Handlowego Dział Pelletu z firmy POL-FOODS. Czytaj więcej »
O rynku słodyczy, ważnych zmianach dokonanych w 2017 roku oraz wielu nowościach produktowych opowiada Darius Saikevičius, p.o. Prezesa Zarządu Mieszko S.A. Czytaj więcej »
O zaletach wołowiny, nowych produktach i planach na przyszłość rozmawiamy z Bartoszem Jankowiakiem, Kierownikiem Marketingu i Sprzedaży Regionalnej Zakładów Mięsnych Warmia. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Anny Justyniarskiej, PR-Digital Manager w firmie Herbapol-Lublin kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
O tym, jak działa Polska Grupa Sklepów Spożywczych rozmawiamy z Sylwią Olechno, Dyrektorem Generalnym Grupy Chorten. Czytaj więcej »
„Naszym celem jest podtrzymanie w kolejnych latach osiągniętej do tej pory dynamiki wzrostu naszej sieci” – Marek Lipka, Dyrektor ds. sklepów convenience Carrefour Polska w rozmowie z Moniką Górką. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Leszka Rodaka, Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w firmie POLSKA WODA kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
O owocach i warzywach z Bronisz, wyjątkowym Programie Partnerskim dla właścicieli sklepów, a także nowej marce „z Bronisz”, rozmawiamy z Joanną Kozłowską – Wiceprezes Zarządu Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego. Czytaj więcej »
O trendach rynkowych, promocjach konsumenckich i planach na kolejny rok rozmawiamy z Mateuszem Orkiszem, Członkiem Zarządu, Business Unit Director Batteries, GAC, HHI w firmie Spectrum Brands. Czytaj więcej »
O najważniejszych strategiach marketingowych i aktywizacji sprzedaży wiodących marek rozmawiamy z Tomaszem Leszko, Członkiem Zarządu, Dyrektorem Marketingu w firmie Henkell & Co. Polska Sp. z o.o. Czytaj więcej »
O produktach firmy POL-FOODS Sp. z o.o. prezentowanych na targach ANUGA w Kolonii, a także o planach rozwojowych rozmawiamy z Anną Bakun, Dyrektorem Handlowym oraz Romanem Fuksińskim, Zastępcą Dyrektora Handlowego. Czytaj więcej »
Sery żółte stanowią ważny element w naszej diecie. Oprócz tego, cenimy je za smak i szerokie zastosowania kulinarne. Nowe propozycje Hochland są doskonałe dla wszystkich, którzy poszukują prawdziwego smaku sera, naturalności i zwracają dużą uwagę na skład produktu. Teraz te pyszne sery z polskiego mleka, bez konserwantów i laktozy, zyskały nowe, atrakcyjne opakowania. Na ten... Czytaj więcej »
O najważniejszych akcjach marketingowych, flagowych produktach, a także działaniach prowadzonych w zakresie odpowiedzialności społecznej rozmawiamy z Bartłomiejem Kubackim, Senior Sales Activation Managerem, PepsiCo. Czytaj więcej »
O bakaliach, zdrowych przekąskach, a także ofercie świątecznej rozmawiamy z Markiem Moczulskim, Prezesem Zarządu Bakalland S.A. Czytaj więcej »
Rozmowa ze Stéphane'em Tikhomiroffem, Dyrektorem Generalnym w...
Grupa Carlsberg realizuje ambitną strategię ESG, której...
Krzysztof Lechowicz, Category & Perfect Store Manager w Velvet...
Rozmowa z Tomaszem Walickim – Dyrektorem marketingu Foxy...
Wywiad z Krystyną Niesłuchowską, regional marketing...
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
22 kwietnia, miliony osób na całym świecie świętuje...
Celem partnerstwa jest zapewnienie sklepom i konsumentom...
Królowa letniego orzeźwienia – lemoniada słodzona miodem...
Marka Cappy wprowadza do swojego portfolio nową linię...
Spicy Beef, Teriyaki oraz Chicken. Produkty są już dostępne...
Co może pomóc w radzeniu sobie ze stresem, stanowić zastrzyk...
To nie tylko drink, ale cała filozofia życia...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
„Nieźle zamieszaj w kuchni!”...
Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o...